×
Super! Nu har vi gemt den!
Og der havnede en favorit til samlingen :)
×

BESTILLING

Hvordan laver jeg en bestilling?

  • Vælg den vare du ønsker.

  • Vælg størrelse.

  • Klik på knappen "Tilføj i varekurven". Varen havner så i ”Din indkøbskurv”, som du kan se til højre.

  • Klik på ”Til kassen” når du ønsker at se produkterne i din indkøbskurv. I indkøbskurven kan du lægge til eller fjerne de valgte produkter ved at ændre antal eller klikke på krydsett til højre for at slette. Klik på billedet hvis du vil se beskrivelsen af et af de produkter du har valgt. Man kan sagtens gå ud af kundevognen igen, og lede videre i butikken efter flere produkter.

  • Når du er klar til at betale skal du vælge betalingsalternativ, samt udfylde dine oplysninger. 

  • Tryk på knappen ”Bestil”, derefter modtager du en bekræftelse på at vi har modtaget din ordre.

  • Færdigt!

 

Jeg kan ikke lave en bestilling, hvad skal jeg gøre?

Hvis en bestilling ikke bliver godkendt, kan det være på grund af forskellige faktorer, men det mest almindelige er at din webbrowser blokerer ”cookies”. Hvordan man kan tillade disse cookies er forskelligt fra computer til computer, og kommer an på hvilken webbrowser man har. Du kan dog prøve at bestille varerne fra en anden computer eller via en anden webbrowser. Fungerer det ikke er du velkommen til at kontakte vores kundeservice på email adressen kundeservice@brandos.dk så hjælper vi dig gerne med din bestilling.

 

Hvad gør jeg hvis jeg vil tilføje en vare eller ændre min ordre?

Du når desværre næsten aldrig at afbryde et køb eller ændre en ordre, da vi forsøger at behandle din ordre så snart vi modtager den, for at vi skal kunne levere dine varer så hurtigt som muligt. Hvis du ikke vil beholde varerne kan du selvfølgelig altid sende dem tilbage via den forudbetalte returlabel der ligger i pakken.

 

Jeg har fortrudt købet, kan jeg annullere min ordre efter at jeg har gennemført bestillingen?

Vi når desværre næsten aldrig at annullere eller ændre et køb, da vi behandler din ordre så snart vi har modtaget den, for at dine varer skal blive leveret så hurtigt som muligt. Hvis du ikke vil beholde varerne kan du selvfølgelig altid sende dem tilbage via den forudbetalte returlabel der ligger i pakken.

 

Hvordan ved jeg at min bestilling er gået igennem?

Efter at du har klikket på ”Bestil” modtager du en bekræftigelse via hjemmesiden, som bekræfter at vi har modtaget din ordre. Hvis du ikke får denne meddelelse er bestillingen desværre ikke kommet frem til os, og du kan prøve at bestille varerne igen eller kontakte vores kundeservice på e-mailadressen kundeservice@brandos.dk

 

Jeg har ikke fået en bekræftigelses- eller leverancemail. Hvorfor og hvad gør jeg?

Hvis du har fået en bekræftelse på hjemmesiden efter at du har sendt din bestilling, men ikke har modtaget nogen mail fra os indenfor 1 til 2 dage, kan mailen være endt i dit spamfilter. Hvis du heller ikke kan finde nogen mail fra os der, med ordreinformation eller leveranceinformation kan du kontakte vores kundeservice på e-mailadressen kundeservice@brandos.dk


Hvornår sender i min bestilling?

Vi behandler din ordre så hurtigt som muligt efter at du har lavet din bestilling. Ofte pakkes varene samme dag, som vi modtager din ordre og nogle gange sendes varene næste arbejdsdag. Dette varierer dog afhængig af hvilket tidspunkt du har lavet din bestilling. Laver du bestillingen inden klokken 11:00 bliver varene højst sandsynligt sendt afsted samme dag. Vores leveringstid er 1 til 4 hverdage.

 


7754 resultater