×
Super! Nu har vi gemt den!
Og der havnede en favorit til samlingen :)
×

RETURNERING, BYTNING & TILBAGEBETALING

Jeg har fået forkerte vare leveret, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget fejlagtige varer fra os, beder vi dig kontakte vores kundeservice så hurtigt så muligt. Du kan maile til os via vores mailadresse kundeservice@brandos.dk, eller ringe til os på nummer 69 96 03 72, mellem 09:00-15:00.

 

Der mangler varer i min pakke, hvad gør jeg?

Hvis du har modtaget en ufuldstændig ordre, så beder vi dig kontakte vores kundeservice så hurtigt så muligt. Du kan maile til os via vores mailadresse kundeservice@brandos.dk, eller ringe til os på nummer 69 96 03 72, mellem 09:00-15:00.

 

Sender i varer til udlandet?

Vi sender desværre ikke varer til udlandet. Det er heller ikke muligt at bestille produkter fra et andet lands hjemmeside


Hvordan bytter jeg en vare?

Ønsker du at bytte til en anden størrelse eller en anden vare: returnere blot den vare du har modtaget og lav en ny bestilling via hjemmesiden på den du ønsker i stedet. Dette håndteres som en helt ny og separat bestilling.
Returvarer må ikke sendes som postopkrævning eller efterkrav - disse vil ikke blive indløst.

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

- Det er let som en leg! Gør sådan her: Stop skoene i kassen, de kom i, og læg alt i en slidstærk plasticpose. Sæt tape på posen og sæt vores returlabel på ydersiden. Hvis du bruger Footwayposen, som skoene kom i, skal du sørge for at sætte din returlabel over den oprindelige adresseetikette. Ellers bliver postpersonalet nemlig forvirrede over, hvor pakken skal hen. Aflevér pakken hos din nærmeste Bring butik. Gem kvitteringen, når du afleverer pakken! Det er dit bevis på, at skoene er på vej til os. 

Hvis du skal sende din returpakke med Swipbox skal du klikke HER for at skabe din indleveringskode og få mere information om hvordan det går til.

 

Hvornår skal jeg senest sende varene tilbage for at få mine penge retur?

Du har 30 dages fuld returret fra den dato vi sendte din bestilling afsted (den dato du modtog mailen med leveranceinformationen). Under den periode kan du gratis sende dine varer retur og få refunderet pengene.

 

Hvordan ved jeg om i har modtaget min retur?

Du modtager en mail, til den e-mailadresse du har opgivet ved bestillingstilfældet, så snart vi har modtaget og registeret din retur på vores lager.

 

Hvornår og hvordan får jeg refunderet mine penge?

Vi laver en tilbagebetaling af godkendte returer indenfor 30 dage efter at vi har modtaget returen, men oftest går det hurtigere.   Ved køb med kreditkort, bliver pengene altid tilbageført til det kort der blev betalt med. Hvis du har betalt via faktura er det Klarna som kontakter dig angående tilbagebetaling. Det sker oftest via mail.

 

Jeg kan ikke finde min returlabel. Hvad gør jeg?

Kontakt kundeservice, så sender de en ny til dig via mail.

 

Hvad gør jeg med fakturaen hvis jeg returnerer dele af, eller hele min ordre?

Venligst kontakt vores kundeservice, så vi kan informere Klarna om din retur, samt give dig information om din indbetaling.

 

Hvordan reklamerer jeg over et produkt?

Kontakt kundeservice og forklar for dem hvorfor du ønsker at reklamere over produktet. Kundeservice hjælper dig med reklamationen.

 

Fortrydelsesret

Hvis du ikke er tilfreds med dine varer kan du gratis returnere dem indenfor 30 dage. Returlabelen kommer altid sammen med din pakke. Hvis du smider den ud eller har mistet den, venligst kontakt kundeservice, de vil kunne sende dig en ny.

De eneste krav for fri retur af varene er, at de skal vare ubrugte og originalforpakningen må ikke være skadet. Hvis varen er brugt, godkendes returen ikke.

Pak pakken ordenligt ind for at undgå fragtskader. Undgå f.eks. at klistre returfragtbrevet direkte på skoæsken eller at sende den uden at pakke den ind.

Husk altid at få en kvittering fra det sted du afleverer pakken, hvor der fremgår et track and trace nummer for returen. Dette gør det lettere at følge returen, hvis det skulle blive nødvendigt.

Så snart vi får pakken retur undersøges den, og hvis der ikke er nogen anmærkninger tilbagebetales pengene indenfor 30 dage.

Af sikkerhedsmæssige årsager betales pengene altid kun tilbage til det kort, hvor vi modtog betalingen fra. Ved eventuelle tilbagebetalinger af kortkøb bliver pengene tilbageført via et unikt referencenummer som identificere transaktionen. Din kort information er derfor ikke blevet gemt af Brandos.

Returer må ikke sendes per efterkrav – disse bliver ikke hentet.


7867 resultater