×
Super! Nu har vi gemt den!
Og der havnede en favorit til samlingen :)
×

SIKKERHED

Hvordan behandler I mine persondata?

Footway Aps er dataansvarlig, og alle personoplysninger beskyttes mod ekstern adgang. De håndteres endvidere i henhold til bestemmelserne i GDPR (General Data Protection Regulation), der er EU’s nye databeskyttelsesforordning. De persondata, vi indsamler, er navn, postadresse, telefonnummer, e-mailadresse samt IP-nummer.

Vi har brug for disse oplysninger, når du som kunde ønsker at gennemføre et køb hos os, ligesom vi ønsker at tilbyde dig en mere personlig kundekommunikation. I forbindelse med levering samt betaling af skoene deles nogle af oplysningerne med vores betalings- og logistikpartnere. Vi videresælger dog aldrig dine oplysninger til en tredjepart.  

Du har ret til at få indsigt i et uddrag af de persondata, vi har registreret om din person. Du kan her vælge at få de registrerede oplysninger ændret, ligesom du kan begrænse anvendelsesområdet for oplysningerne samt vælge at få dem helt slettet. Oplysningerne hos Footway gemmes så længe, at du giver os dit samtykke. Har du spørgsmål, så kontakt os på adressen kundeservice@brandos.dk eller ring på tlf. 69 96 0372.  

Er det sikkert at betale med kort hos jer?

Her nedenfor findes den tekniske information om sikre betalinger hos BRANDOS.

PCI-DSS

Din betalning er sikret gennem DIBS som er certifikeert hos PCI-DSS. Kortnummer og CVC-kode skrives på DIBS hjemmside og al kommunikation sker gennem en krypteret forbindelse med banken.

UCAF/3-D

Hvis dit kort er tilsluttet til UCAF/3-D Secure kommer det automatisk til at blive behandlet gennem en UC3-D server. Hvis du ikke har tilsluttet dit kort til sikre internetkøb kan du gøre det ved at kontakte din bank/kortudsteder.

3-D Secure

BRANDOS.dk støtter 3-D Secure hvilket kortudsteder kalder Verified by VISA eller MasterCard SecureCode. Klik på et af linkerne for at få mere information fra kortudstederne.

Hvad sker der, hvis der opstår en tvist, og vi ikke kan blive enige?

Vi forsøger naturligvis altid at nå frem til den bedste løsning for dig som kunde. Begynd altid med at kontakte vores kundeservice. Fortæl os, hvad du ikke er tilfreds med. Kan vi ikke tilbyde dig en optimal løsning, er du altid velkommen til at kontakte en uafhængig klageinstitution og få afprøvet sagen ved denne.




7867 resultater