×
Super! Nu har vi gemt den!
Og der havnede en favorit til samlingen :)
×
15.08.2020: Vores leverancer fortsætter som sædvanligt, 1-4 arbejdsdage

Generelle vilkår

Vi er Brandos, en del af Footway Group AB, registreret hos svenske Bolagsverket med organisationsnummer 556818-4047, Box 1292, 164 29 Kista, Sverige. Vores hovedkontor ligger i Victoria Tower udenfor Stockholm. Når du handler hos os eller bruger vores tjenester, apps og wedstedet gælder svensk lov og følgende vilkår. Vilkårene er vigtig for både dig og os eftersom de beskriver hvad vi forventer af hinanden. De giver dig også nyttig information. Vi holder disse brugervilkår opdaterede og ændrer dem fra til anden, så sørg for at kigge dem igennem inden du handler, eftersom den seneste version gælder. Hvis du har brug for hjælp med noget, er du naturligvis altid velkommen til at kontakte os.

Bestilling

For at handle hos os skal du være minimum 16 år gammel og være myndigt til at anvende nogle af de betalingsmåder vi accepterer. Købet skal foretages i dit navn. Når du lægger en bestilling, får du en e-mail som bekræfter at vi har modtaget din ordre. Vi udfører derefter en rutinemæssig forhåndstilladelse for at kontrollere, at betalingen er godkendt. Derefter oprettes en aftale baseret på disse vilkår. Du har eventuelt mulighed for at ændre din bestilling en kort periode efter bestillingen er afsendt. Hvis vi allerede har pakket din ordre er det ikke længere muligt. Du skal returnere din ordre og foretage en ny bestilling. Alle bestillinger er afhængige af tilgængelighed. Men ingen grund til bekymring; hvis der opstår et problem med en bestilling kontakter vi dig. I sjældne tilfælde kan det ske at vi må afvise eller annullere en bestilling, eller lukke eller fryse en konto (selvom vi tidligere har bekræftet din bestilling) – f.eks. hvis vi mistænker at der foregår noget besynderligt. Hvis dette sker for dig og du mener at vi har lavet en fejl skal denne selvfølgelig rettes, og her kan du kontakte os på kundeservice@brandos.dk eller 69 96 03 72. Vi er altid klar til at tale med dig.

Betaling

Vores betalingsmuligheder kan variere afhængig af, hvilket land du handler i. Ved betaling med debit- eller kreditkort bliver indkøbsprisen reserveret på dit kort ved bestillingstidspunktet ("godkendelse"). Vi hæver først pengene, når vi sender skoene til dig.

I Danmark, Finland, Norge og Sverige kan du betale med Klarna. Når du betaler via Klarna Faktura handler du sikkert, enkelt og behøver ikke at betale før du har modtaget dine varer. Betalingsfristen er på 14 dage fra vi har sendt dine sko og du kan dele din betaling op, hvis du opretter en Klarna-konto. Ved bestilling med faktura pålægges ingen fakturagebyr. Hvis du glemmer at betale, pålægges en lovpligtig påmindelsesgebyr samt morarente, som angivet i vilkårene for hver betalingsmetode. Ved købstidspunktet foretages en kreditkontrol, der i nogle tilfælde betyder at der sker en kreditvurdering. I dette tilfælde får du en kopi af kreditvurderingen per post. Personoplysninger behandles i overensstemmelse med gældende lovgivning, og Klarna behandler personoplysninger for at kunne foretage kundeanalyse, identifikation, kreditkontrol og markedsføring. Personnumre bruges som kundenumre til kundehåndteringsformål. Læs mere på www.klarna.dk.

Priser og produktbeskrivelser

Indimellem sker det at vi viser en forkert pris eller beskriver et produkt på en forkert måde. Hvis vi opdager en fejl der vedrører nogen af de varer du har bestilt, vil vi meddele dig herom så snart vi kan og give dig mulighed for at bekræfte din bestilling igen (til rette pris) eller annullere den. Afhængig af hvilken leveringsmetode og leveringsadresse du vælger, kan det ske at et gebyr opkræves for leveringen. Eventuelle gebyrer bliver vist tydeligt, når du går til kassen og er inkluderet i det samlede beløb. Priserne inkluderer moms.

Levering

Vi arbejder hårdt for at opfylde alle leveringstider, men til tider kan der ske forsinkelser – f.eks. på grund af forsinkelser hos fragtfirmaet, logistiske problemer eller dårligt vejr. Leveringen udføres af den fragtleverandør som fremgår i kassen og inkluderer eventuel returfragt. Eventuelle fragtpriser kan variere, men fremgår før købet i kassen. Vi holder dig opdateret så langt vi kan, og du bør kunne spore din forsendelse via et forsendelsesnummer. Hvis du ikke får en leveringsbekræftelse, bedes du venligt tjekke dit spamfilter, eftersom det kan ske at e-mailen ved en fejl er landet der. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis der opstår problemer eller hvis du undrer dig over noget. For at kunne tilbyde hurtig levering, har vi alle de tilgængelige produkter til salg på lager.

Retur og tilbagebetaling

Vil du returnere en vare du ikke vil have? Vi forstår, nogle gange sker det at en vare simpelthen ikke fungerer for dig og du får naturligvis dine penge tilbage. Ingen grund til at bekymre dig, så længe skoene er i original stand kan vi acceptere returneringer, med forbehold for nedenstående regler. Hvis du returnerer inden 30 dage efter du har modtaget dem kan vi tilbagebetale hele summen for skoene til den oprindelige betalingsmetode. Vi stræber efter at tilbagebetale dig indenfor 14 dage efter vi har modtaget returpakken. Efter det? Vi kan ikke acceptere returvarer af uønskede varer efter tidsrammen for returneringer har passeret. Hvis du forsøger at returnere skoene for sent alligevel, kan vi sende skoene til dig og bede dig dække leveringsomkostningerne. Original stand Selvfølgelig kan man prøve skoene, som man prøver skoene i en butik, men vær venlig ikke at tage skoene i brug. Hvis de returneres til os og er skadede, brugte eller i dårlig stand, risikerer du ufuldstændig tilbagebetaling og vi kan se os nødsaget til at tilbagesende dig varen (og bede dig dække leveringsomkostningerne). Alle sko er inspiceres ved retur Alle sko skal sendes tilbage i original stand og i originalindpakning (hvor det er muligt).

Rimeligt brug Hvis vi bemærker et usædvanligt mønster af returneringer som ikke ser rigtige ud, f.eks. hvis vi mistænker at nogen faktisk bruger sine køb og derefter returnerer dem eller bestiller og returnerer store mængder varer – meget, meget mere end tilmed den mest loyale Brandos-kunde kan bestille – kan vi se os nødsaget til at lukke kontoen og andre konti som er tilknyttede det. Hvis dette skulle ske for dig, og du mener at vi har begået en fejl, beder vi dig kontakte os, så vi kan få talt situationen igennem med dig.

Fortrydelsesret Loven giver dig 14 dages fortrydelsesret. Du behøver ikke give en grund, men hvis du fortryder et køb i henhold til angreretten, beder vi dig om at kontakte os. Vi refunderer inden for 14 dage efter modtagelse af skoene. Hvis du returnerer skoene efter de 14 dage, behøver du ikke at give os besked. Du modtager penge for skoene op til 30 dage efter køb. Husk, at skoene skal være i original stand og i deres originale emballage (hvor det er muligt). Hvis du ønsker det, kan du bruge en udtrædelsesformular som følger:

Skabelon til fortrydelsesblanket
Hvis du vil annullere aftalen, udfyld dette i formularen og send den tilbage til

Til: Brandos
Mineralgatan 7, 254 64 Helsingborg, Sverige
e-mail: kundeservice@brandos.dk

Jeg / Vi (*) meddeler hermed at jeg / vi (*) fortryder min/vores (*) købsaftale for følgende varer (*)/tjenester (*)
Bestilt (datum) (*) / Modtaget (datum) (*)
Navn på forbruger (e):
Adresse til forbruger (e):

Underskrift / underskrifter (gælder kun papirblanket)
Dato
(*) Slet det som ikke gælder.

Tilbudskoder

Engang imellem kan det ske at vi forærer tilbudskoder, som du kan bruge for at reducere prisen på udvalgte produkter. Koden angives i kassen inden du gennemfører dit køb. Hver tilbudskode har sine egne vilkår, som beskrives når du får den. (f.eks. hvilke produkter den gælder for, om den kan bruges en/flere gange, hvornår den kan anvendes osv.) Tilbudskoder kan ikke kombineres med andre tilbud. Hvis du får en unik tilbudskode som er tiltænkt dig personligt, beder vi dig om at holde den hemmelig og ikke lade andre bruge eller udnytte den. Hvis vi mistænker at en tilbudskode er brugt på en forkert måde (f.eks. solgt eller delt med andre) kan vi annullere den og/eller fryse din konto, eller lukkes kontoen uden at meddele dig.

Dine personoplysninger

Vores privatlivspolitik beskriver, hvordan vi bruger oplysninger om dig. Vi hos Brandos elsker at kunne interagere med dig via vores wedsted og via sociale medier. Men vi kan ikke kontrollere sociale medieplatforme eller hvordan du konfigurerer dine profiler på dem. Kontroller og vælg dine privatindstillinger, så du er indforstået og tilpas med hvordan dine personoplysninger anvendes på disse platforme. Hvad du ikke må gøre... Vi ved at det er indlysende, men du må ikke misbruge eller manipulere vores wedsteder, apps eller andre tjenester (”Wedsteder”) (f.eks. uploade en virus eller noget andet skadeligt teknisk materiale eller udføre overbelastningsangreb eller lignende) eller på nogen anden måde ødelægge vores teknik eller funktionalitet, eller stjæle vores eller vores kunders data. Hvis du gør noget af dette, kan det være et lovbrud, men det kan også forhindre os fra at give vores loyale Brandos-kunder den bedst mulige service, så vi ser på hændelser som disse med stor alvor. Brandos anmelder sådanne overtrædelser eller aktivitet (og overleverer al information om de personer som har været indblandet) til relevante retshåndhævende myndigheder. Du må heller ikke... anvende automatiske systemer eller software til at hente data fra vores wedsteder, såkaldt scraping.

Er du ikke tilfreds med vores håndtering af dine personoplysninger, kan du kontakte din lokale databeskyttelsesmyndighed eller Den Svenske Databeskyttelsesmyndighed på datainspektionen@datainspektionen.se eller Box 8114, 104 20 Stockholm, Sverige.

Immateriel ejendom, software og indhold

Brandos ejer eller har tilladelse til at anvende al immateriel ejendom på sine wedsteder. Alle sådanne rettigheder forbeholdes. Du har ret at gemme, udskrive og vise indhold fra vores wedsteder udelukkende til personligt brug. Du har ikke ret til at anvende nogen dele af wedstederne til kommercielle formå, medmindre du har vores udtrykkelige tilladelse til at gøre det. Links til dette websted Du er velkommen til at linke til Brandos, så længe det gøres på en måde, der ikke skader eller nyder godt af vores omdømme. Vær venlig ikke at linke til webstedet på en måde som antyder nogen form for godkendelse eller anbefaling, hvor der ikke er nogen.

Har du klager eller har du brug for at tale med os

Nogle gange kan det ske, at noget går galt, og du vil måske kontakte os. I så fald sætter vi pris på, at du kontakter os på kundeservice@brandos.dk. Vi sender ikke nogen skriftlig bekræftelse på din besked, men vil svare på dine kommentarer så hurtigt som muligt og senest indenfor 14 dage. Hvis vi ikke lykkedes at tilbyde en løsning, som du er tilfreds med, kan du henvise din klage til EU's online platform for tvistløsning: www.ec.europa.eu/consumers/odr.

Juridisk info

Vi har altid ret til at ændre eller fjerne vores produkter, tjenester og/eller valgfri del af webstedet (inklusive vores brugervilkår). Vores vilkår gælder under svensk lovgivning. Garantier Alle varer du køber fra os omfattes af garanti for at produktet er eller gør det som forbrugeren med rimelighed kan forvente sig af det. En fabriksgaranti gælder desuden for visse produkter.

Vores rettigheder

Hvis du bruger indhold som omfattes af immaterielle rettigheder, som vi har og gør tilgængeligt på vores platform beholder vi alle rettigheder til det indhold.

Kontaktoplysninger

Email: kundeservice@brandos.dk
Telefonnummer: 69 96 03 72
Momsnummer: DK 13028427

Juridisk ansvarlig udgiver

Den administrerande direktør og ansvarlig for wedstedet er Daniel Mühlbach.

Persondatapolitik

Beskyttelse af din persondata

Footway Group AB, org.nr 556818-4047, er ansvarlige for at persondata og ansvarlige for at beskytte dine persondata. Vi hos Brandos er fuldt dedikerede til at beskytte din persondata. Hvis du har nogen spørgsmål til, hvordan vi beskytter dine persondata, kan du sende en e-mail til vores databeskyttelsesansvarlige på kundeservice@brandos.dk.

Sådan behandler vi dit navn og dine kontaktoplysninger

Ved levering af bestillinger til dig.
Sende servicemeddelelse ved f.eks. leveringsinformation.
Sende dig information per e-mail, sms eller post gældende vores nye produkter og tjenester.
For at forebygge og opdage bedrag mod enten dig eller Brandos – kedeligt men utrolig vigtigt.
Vise annoncer til dig fra Brandos, når du surfer på internettet. - Så du kan se vores nyeste produkter og tilbud.
Finde ud af hvad du og andre kunder kan lide. - For at sikre, at vi giver dig hvad du vil have, og for at komme før konkurrenterne.

Du er naturligvis ikke tvunget til at give os nogen af disse personoplysninger, men hvis du ikke gør det, kan du muligvis ikke købe fra webstedet, og du vil ikke kunne få den bedst mulige kundeoplevelse. Men det er dit valg, og vi respekterer det.

Din kontakthistorik hos os

Hvad du har sagt til os, for eksempel via telefon, e-mail eller på sociale medier, bruger vi til at gennemføre vores aftale og gøre vores service bedre for dig. Oplysningerne bruges også til internt træningsformål, så vi kan fortsætte med at forbedre vores service.

Købshistorik og gemte varer

Hvad du har købt og hvad du har gemt i din indkøbskurv er vigtig information, for at kan sælge, give support og håndtere returneringer. For hele tiden at forbedre vores sortiment anvender vi data fra køb og returneringer ved vores indkøb.

Information om hvordan du bruger vores websted

Information som du giver os når du surfer på Brandos, som f.eks. IP-adresse og enhedstype, anvender vi for at forbedre din shoppingoplevelse samt for at forebygge og opdage bedrageri mod enten dig eller os – kedeligt men utrolig vigtigt – og for at opfylde vores juridiske forpligtelser omkring håndtering af oplysninger om dig.

Sådan deler vi information om dig

Vi vil aldrig sælge nogen af ​​dine personlige oplysninger til tredjeparter - f.eks. Dit navn, adresse, e-mailadresse eller kreditkortoplysninger. Vi ønsker at fortjene og opretholde din tillid, og vi mener, at dette er absolut nødvendigt for at kunne gøre det.Vi deler dog dine personlige oplysninger med følgende kategorier af virksomheder, som en vigtig del af at kunne tilbyde vores service til dig: Firmaer inden for koncernen, vores partnere for f.eks. betalingsløsninger, fragt og lager. Tjenesteudbydere som hjælper os med f.eks. udvikling, support, myndigheder og kreditoplysningsvirksomheder, der er nødvendige for at vi kan levere, det vi lover. Vi kan give tredjeparter aggregerede, men anonymiserede oplysninger om og analyser af vores kunder, og inden vi gør det, sørger vi for, at du ikke kan identificeres gennem disse oplysninger. Eventuel udlevering af persondata i forbindelse med fuld eller delvis salg af virksomheden finder sted i overensstemmelse med for tidspunktets gældende lovgivning for persondata.

Markedsføringsbeskeder

For at holde dig informeret om os, dine ordre og for at hjælpe dig med at finde nye produkter kan vi sende meddelelser per e-mail eller sms. Du kan til enhver tid bede os om at stoppe med at sende markedsføringsbeskeder til dig. Bemærk at eftersom Brandos består af et komplekst netværk af mange forskellige systemer, kan der nogle gange gå nogle dage inden systemet er opdateret, så du kan eventuelt få flere meddelelser fra os mens vi behandler din anmodning. At stoppe markedsføringsbeskeder betyder ikke at supportmeddelelser ophører om f.eks. dine bestillinger.

Annoncering for Brandos på nettet

Vi benytter os også af online annoncering for at holde dig informeret om, hvad vi laver samt for at hjælpe dig med at se og finde vores produkter. Ligesom mange andre virksomheder viser vi Brandos-annoncer til dig, når du besøger andre wedsteder og apps. Vi gør dette med hjælp af forskellige digitale markedsføringsnetværk og annoncepladser, og vi bruger en række forskellige annonceteknikker som tilbydes af visse sider og sociale netværk. Annoncerne du ser bygger på information som vi har om dig eller om din tidligere brug af Brandos (f.eks. din søgehistorik hos Brandos og indholdet du har læst på Brandos) eller om Brandos-annoncer som du har klikket på før.

Registrering af oplysninger om dig

Vi gemmer information om dig så længe vi har dit samtykke, eller så længe det er nødvendigt for os, for at kunne levere produkter og tjenester til dig. Hvis der er rimelige grunde eller hvis det kræves for at vi kan opfylde juridiske krav, løse konflikter, forebygge bedrageri og misbrug eller overholde vores generelle vilkår, kan vi også beholde nogle af dine personlige oplysninger, selv efter at du har trykket dit samtykke tilbage.

Dine rettigheder

Du har mange rettigheder gældende dine personlige oplysninger. F.eks. retten til at vide hvad vi gemmer og hvordan dine oplysninger bruges, retten til at anmode om rettelser af fejlagtige oplysninger, retten til at anmode om sletning af dine oplysninger samt retten til at gøre indsigelse til den lokale databeskyttelsesmyndighed (EU's nationale databeskyttelsesmyndigheder).

Forandringer af hvordan vi beskytter din persondata

Vi kan løbende ændre denne side, så den afspejler, hvordan vi behandler dine persondata. Hvis vi foretager betydelige ændringer, tydeliggør vi dette på Brandos-webstedet eller i andre Brandos-tjenester, eller gennem andre kontaktveje, f.eks. e-mail, så du kan gennemgå ændringerne inden du fortsætter med at bruge Brandos.

Cookies

Vi bruger cookies på vores wedsted. Forskellige typer af cookies anvendes af forskellige årsager. Her beskrives hvilke forskellige typer vi bruger og hvorfor. Funktionscookies muliggør at du kan navigere på wedstedet og bruge vores funktioner, til eksempelvis ”Læg i kurven” og ”Gem favorit”. For at forbedre wedstedets funktionalitet og din shoppingoplevelse tillader Analysecookies os at måle og analysere hvordan vores kunder bruger wedstedet. Når du surfer eller handler hos os kommer Kundeservicecookies til at huske dine valg (som dit sprog eller din placering), så vi kan gøre din oplevelse så rar som mulig og mere personlig. Annoncecookies anvendes for at vise annoncer som er relevante for dig. De begrænser også antallet af gange du ser en annonce, samt hjælper os med at måle effektivitet og forbedre vores annoncering. Tredjepartscookies anvendes af samarbejdspartnere som bidrager til at gøre tilbuddene mere interessante for sig. Derfor gemmes midlertidige cookies fra samarbejdspartnere på din enhed. Dette er eksempelvis oplysninger om, hvilke produkter du har kigget på. Formålet er, at kunne vise dig tilbud som så godt som muligt passer til din interesse.

Ved at bruge vores wedsted godkender du at ovenstående typer af cookies placeres på din enhed, og at vi får adgang til dem når du besøger wedstedet i fremtiden.

Hvordan kan jeg forhindre cookies i at blive gemt? De fleste browsere kan konfigureres, så du helt kan blokere brugen af cookies. Husk, at din brugeroplevelse kan blive påvirket, og du kan muligvis ikke bruge visse funktioner på vores websted.

Yderligere information om cookies kan du finde på http://ec.europa.eu/ipg/basics/legal/cookies/index_en.htm

Kontakt os

Vi er altid glade for at tale med vores kunder. Og i tilfælde af at du er utilfreds med noget, er vi ekstra taknemmelige for at du kontakter os direkte. Forhåbentlig kan vi hjælpe dig, samtidig med at vi får mulighed for at forbedre os selv. kundeservice@brandos.dk.


15313 resultater